Hemkommen från kongress !

Har kommit hem från kongressen i Nyköping nu!
Har vart jätte kul, inspirerande och skit kul!
Vi har gjort jätte mycket, lärt oss mer,,

Ett nytt projekt har lanserats!
Det heter Rösta demokratiskt, och runt detta är det tänklt att vi ska jobba under året..

Vi i Malmö har jätte mycket att göra och vi fick med oss lite material på vägen hem, så jag ser fram emot mycket arbete!


Jag talar
Bild från när jag står vid talarstolen och för min talan under kongressförhandlingarna!

Har nu när jag kommit hem startat en grupp för UMR - Malmö på facebook, gå gärna med där och ta del av våra evangemang och aktiviteter !
http://www.facebook.com/group.php?gid=10150161554240297&ref=search&sid=1058760611.3544263805..1

-
Agge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0