Tal inför klassen

Hajsan!
Idag skulle vi skriva ett litet tal på några minuter och sen uppföra det inför klassen..
jag viste verkligen inte vad jag skulle skriva om först men när ajg sen gick ut för att få lite lugn och ro (läraren hade redan gått ut för att hämta något ochd et var kaos i klassrummet), så lossnade det.. Jag började skriva..

Mitt tal följer:

Trevligt att vara här.
Att få denna chans i centrum av fokus.

Att sitta här med er är en prislös upplevelse..

Ni vill alla verka som duktiga, flitiga elever. Men ni kan helt enkelt inte rå för att släppa er.
Alla bubblande kommentarer som luktar lika illa vart de än kommer ut.

Regler och dyligt berör er inte. Det är som förutbestämt. Det måste hända.
Denna syn på skolan måste vända.


Hoppas att någon pajas där inne tog åt sig..

-
Agge

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe så edgy jävla tönt

2010-03-12 @ 18:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0