Godmorgon

Det är ingen som vet. Det är min hemlighet. En av många

Jag somnade gråtandes denna natt.. Inga drömmar, inga fantasier, dock flera minnen.
Jag saknar henne, den hon var, den hon är, väldigt mycket.
Det är väl klart att det blir för mycket när jag får bära skulden, esanm bland miljarder.

De säger att dem´är ledsna. Att hon tagits från dem.
Den ena visar det inte, den andre gör det. Jag visar det inte. Jag skriver om det.
Jag vill skrika, vill springa tusen mil tills gatorna ej l'ngre är bebodda. Vill slå, hårt, spykiskt, fysiskt, vill förändra.
Jag vill vara gud för en dag och ha makten.
Makten att ändra så att allt blir bra igen. Att uppfinna lycka i en värld av olycka, sorg.
Vill kunna torka tårarna.

Varför, varför, varför?

-
Agge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0