dina fina ögon

Folk är så splittrade i åsikter i dagens samhälle..
Vi tycker alla olika och det är alltid någon som inte kan vara med och enas..

Jag lyssnade på en låt idag, som heter "If I were a boy", tror jag..
Hur som, det ligger något i texten..

Om man bara kunde få låna någon annans ögon för en dag, se livet ur ett annat perspektiv så att säga, kunde man förstå varför, hur osv. Detta skulle lägga grunden till en epic kunskap och visdom som vore guld värt får människan..

Kan jag få låna dina ögon för en dag?

-
Agge

Kommentarer
Postat av: L

Den låten är jätte fin och får en att tänka efter, varje gång jag ör den så tänker jag på hur de skulle vara om man kunde gå i någon annans skor för en dag.. någon som inte lever som jag någon som har ett helt annat liv..

2010-03-17 @ 16:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0