Are we having fun yet?

Var är vi i våra liv just nu ?
Klockrent att diskutera detta!

När jag tänker efter så håller jag nog just nu på att landa.
Jag har etablerat med något i fritidsintressen som UMR, Elektra och Fotbollen.
Jag är snart klar med andra året på gymnasiet och det känns super att det snart är paus på den fronten ett tag..
På väg tillbaka ti arbetsmaknaden är jag väl. Hoppas på Biltema ^^

Det bästa med allt är att jag känner mig trygg i mig själv. Har helt underbara vänner som jag älskar överalltannat och därav får jag en känsla av att livet leker.
Så jag håller på att landa nu, det här är vem jag är och jag gillar det :)

Det är även värt att diskutera hur vi blivit som vi är, vad har format oss? Att tänka efter ordentligt och låta tungan uttala allt som hjärtat gömmer likt en dagbok kan vara lättande och väldigt skönt. Rekomenderas :)



-
Agge


Kommentarer
Postat av: Kat

fin bild på miki! :D

2010-05-06 @ 15:46:55
URL: http://bakomflutna.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0