Nu ni

Alltså,
På de två gågna dagarna har det hänt jätte mycket..
Igår så tog jag ledigt från skolan, men behövde gå upp än tidigare för att komma i tid till Risktvåan (MC).. Efter risktvåan körde jag ut till bondeland, till en skola där det var tänkt att jag skulle hålle en workshop om rasism. Det blev min första workshop, det kom hela 35 elever som var jätte duktiga och det gick skitbra! Väldans kul också :) Efter det körde jag ett lektiospass med Mc..
Idag har jag kört upp till Tung MC med begränsning, det klockrent och jag har nu både bilkörkort, mopedkörkort samt mckörkort :D Funderar på att ta körkort till rymdraketer som nästa projekt.. ^^

Kul att man avslutar dagen med att ta en tur med Rille samt dra till ett möte med Elektra :) Helt perfekt ^^
Rille vart galen som vanligt och de kan ni se på bilden nedan,, Vi körde en längre runda, från Malmö till Staffanstorp, med en cykel hängandes utanför, på sidan likt bilden nedan ^^
Aja, imorrn eller på torsdag, drar jag till USA.. Det är läskigt att plötsligt vet ingen när vi drar.. Men drar de gör vi antagligen ^^



-
Agge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0