Vem är Agge ?

Är 18 år gammal.
Anser själv att jag har lite anorlunda politiska åsikter och är alltså intresserad av politik och vill att det ska vara en del av mitt liv.
Jag är en ateist som är för att religioner finns, att människor ska kunna få ta del av de dem tror på. Finna hopp, och glädje genom detta.

Annars ser jag mig själv som världens största antirasist..
Inte mätt på vad jag åstadkommit hittills utan hur starkt jag tror på saken, mätt på hur mycket mitt hjärta slår för jämnställdheten.

Mina vänner ser mig som en konstig person, dock flummig och kul.
Deras föräldrar ser mig som artig och väluppfostrad.
Jag pluggar, jobbar, tränar på gym samt amerikansk fotboll.
Umgås en hel del med mina vänner  och min flickvän som jag älskar allt förmycket.
Älskar att träna, och att springa.. Amerikansk fotboll är den bästa sporten, att ta en löpningstur är den största friheten!

Har precis tagit körkort, 2 dagar efter min 18;onde födelsedag var det helt klart..
Kör min bil och tar mig dit jag vill :)
Har skilda föräldrar samt en syster.

Det var väl rätt sammanställt av vem jag är.
Några funderingar?

-
Agge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0