Vi är bäst ;) <3

Shall I Compare Thee To A Summer´s Day?
By William Shakespare

Shall I compare thee to a summer´s day?
Thou art more lovely and more temperate.
Rough winds do shake the darling buds of May,
And summer´s lease hath all too short a date.
Sometime too hot the eye of heaven shines,
And often is his gold complexion dimm´d;
And every air from far sometimes declines,
By chance or nature´s changing course untrimm´d;
But thy eternal summer shall not fade
Nor lose possession of that fair thou ow´st;
Nor shall death brag thou wander´st in his shade,
When in eternal lines to time thou grow´st:
So long as men can breathe or eyes can see,
So long lives this, and this gives life to thee.



Förändring behöver inte betyda fösämring, men inte heller förbättring.
För att kunna försvara sina val av att tillvägagå är det viktigt att man följt sitt eget intresse. Det man känner, är rätt väg att gå. Jag känner att jag gjort rätt. Jag gör inte alltid rätt, och det är av mina felsteg som jag lär mig. Man kan väl säga som så att ibland dansar jag inte bra, men då kommer det någon som vill hjälpa mig, och denne visar mig hur jag ska dansa.. Nästa gång det är upp till mig, dansar jag så att folket jublar.

Nog om, god natt.

<3

-
Agge


Kommentarer
Postat av: Tant Elin

SÅ BRA!:D

2010-04-04 @ 17:08:09
URL: http://tantelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0